Tietoa meistä

Vuolenkosken vanhempainyhdistys ry on perustettu 16.9.2016. Yhdistyksen jäsenet ovat Vuolenkosken koulun ja päiväkodin lasten vanhempia. Yhdistyksen tarkoituksena on kerätä varoja,  joilla mahdollistetaan lapsille erilaista toimintaa esimerkiksi retkiä ja kulttuurielämyksiä. Varainkeruuta on tehty mm torivuoroilla, munkkien, joulukorttien ja -kranssien myynnillä. Varoilla on järjestetty kevätretkiä, avustettu uimahallikäyntejä ja hankittu koululle erilaisia tarvikkeita koulutyön tueksi sekä liikunta- ja ulkoiluvälineitä. Päiväkotiin on hankittu esimerkiksi leikkikeittiö ja trampoliini. Lisäksi päiväkodin lapset ovat saaneet nauttia esityksistä kuten taikuri Luttisesta.

Toiminta on vapaaehtoista ja osallistua voi monella eri tavalla. Hallitus valitaan keväisin ja toimintaan otetaan mielellään mukaan uusia toimijoita ja vanhempainyhdistyksen toimintaan ovat tervetulleita kaikki vanhemmat. Pääset aitiopaikalle järjestämään ja kehittämään lapsille toimintaa. Jos hallitustyöskentely tuntuu vielä liian vieraalta, voi aina osallistua erilaisiin varainkeruutapahtumiin ja jokaisen apua tarvitaan ja kaikki apu on arvokasta, esimerkiksi jokavuotisten kesätorivuorojen vetämisessä. Varainkeruutapahtumista ilmoitamme tällä sivustolla ja myös sähköpostilla. Vanhempainyhdistyksen toiminnassa jokaisen vanhemman panos on tärkeä, lähde rohkeasti mukaan vaikuttamaan lasten hyvinvointiin!